3 de juliol del 2010

La meva màquina de cosir!

Mireu quina màquina de cosir m'he comprat! És una SIGMA. Recordeu aquell anunci que fa molts anys, deia: Sí, sí... SIGMA? o era una altra marca?

Després de fer el taller d'encoixinat a Pansy, vaig quedar amb ganes de practicar i amb la meva antiga Refrey no podia fer-ho.

Cercant informació a Google, vaig veure moltes marques i categories (com els cotxes) però vaig escollir la màquina que en aquests moments em va semblar que cobria les meves necessitats.

Ja he començat a cosir-hi i la veritat és que m'agrada molt.

3 comentaris:

Fils i robes ha dit...

Quina il-lusió et deu fer oi? Ara t'agafaran unes ganes boges de cusir!! Ja ens ho ensenyaras.Un petò

puntadas de una peregrina ha dit...

Apa Nùria, ja pots començar a cosir, tens una maquina bona i molt portable.

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Ai!
La veritat és que estic contenta. Ara n'he d'aprendre