21 d’octubre del 2009

Segona labor de retalls: primer pas

De moment, com ja va sent habitual, no us revelaré d'entrada de quina peça es tracta. Aquí us penjo el resum de la meva segona labor de retalls.

El primer dia em vaig fixar amb tot el que ens ensenyava l'Hermínia: que sí fer l'esbos, que sí dibuixar-ho a sobre el paper anomenat "Fliselina" (amb adhesiu a les dues cares) després a sobre de la roba principal... En fi moltes coses alhora per una novella com jo. Ara ho intentaré explicar pas a pas.

D'aquest nou treball, l'Hermínia ja tenia fet l'esbos amb llapis en un paper blanc. Només l'he copiat a l'altre paper engomat, l'he retallat i després de treure-li el paper protector l'he enganxat a sobre la tela principal amb la planxa calenta.

Us deixo les fotografies dels primers passos perquè no us vull donar gaires pistes.
He fet servir roba que vaig comprar a la Maria del bloc pansypatchwork per fer una nina però que al final deixo aparcada la idea per més endavant i una mica de retalls que m'han deixat les companyes de taller. He aprés, que res es llença per petita que quedi la roba ,un altre dia pot tornar a servir...







Us vull dir que si llegiu que algun pas no l'he fet escrit be me'l comenteu i el rectificaré amb molt de gust.