9 de maig del 2010

El taller d'encoixinat

De magnífic qualifico el curs d'encoixinat a màquina que va fer l'Eva Gustems a la merceria Pansy.
D'excel·lent professional i didactica qualifico a l' Eva. Durant tota l'estona va saber transmetre a totes les assistents els seus coneixements per igual, tant a les més principiants com a les més avançades.
Un encert haver assistit al curs.
Cada cop les labors de retalls m'agraden més.

A la fotografia hi podeu veure el primer exercici i al costat dret la fabulosa màquina que em van deixar per fer els meus treballs.
Ara m'ha quedat aquell regustet de voler repetir...

2 comentaris:

puntadas de una peregrina ha dit...

Encantada de que t´hagi agradat,Eva es una molt bona "profe".
Gracies per las fotos.

Maria

Sonia ha dit...

Tot lo que he llegit de la Eva Gustems han estat coses positives.
Gràcies pel teu comentari al blog, espero tornar-m'hi a posar aviat amb el blog. De moment vaig pensant petites coses per no tindre'l de tot parat. T'afegiré també dins del meu blog